ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ | طراحی قالب وبلاگ|آموزش وبلاگ نویسی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آموزش باز کردن کلیک راست - نابترین

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ

سلام خدمت دوستان گلم نماز و روزهاتون قبول باشه انشالله و امیدوارم مارا از دعای خیرتون فراموش

نکنید عزیزان . دوستان در این پست قصد دارم آموزش از کار انداختن کلیک راست که در وبسایتها-سایتها و حتی وبلاگها رواج پیدا کرده را بطور متفاوت و ساده بگم . دوستان تا ب امروز راهای زیادی

را اموزش دادن جا داره از همه عزیزان تشکر کنم ولی گاهی دیده میشه که در بعضی وبسایتها یا چترومها  و وبلاگها استفاده از کلیدهای ترکیبی کیبرد جواب نمیده . بنظرم یکی از نیازهای اکثر کاربران

هست کلیک راست برای همین تصمیم گرفتم اموزش را بزارم گرچه این اموزش بارها گذاشته شده ولی ب اون صورت در دسترس همگان نیست و من تصمیم دارم که یک فرد مبتدی نیز قدرت این کار را

پیدا کنه . خوب عزیزان جهت آموزش با من همراه بشید در بخش بعدی یا همان قسمت دوم(ادامه مطلب) راستی خدایش نظر اصلا نمیدین و همچنان خستگی برتنم هست و میل اموز گذاشتن چیزهای جدید حتی میره بخدا .یک نظر ب ظاهر ناچیز ولی مزدیه برای تلاشهای نویسنده و شرینیه.

خوب دوستان گلم اول اینو بگم کار ما با مرورگر فایر فاکسه (موزیلا) چون میخواییم افزونه نصب کنیم

پس اول با مرورگر موزبلا یا همون فایرفاکس بیایید . دوستان کار ما با  افزونه RightToClick

 هستش واین افزونه قفل شکن قفلهای بستن کلیک راسته و تظمینیه یعنی فقط نصب کنید و حالش رو ببیرید .

دوستان رو این لینک  RightToClick کلیک کنید

خوب بعد از کلیک کردن وارد صفحه دانلود و نصب این افزونه میشید که کلا سر هم 3 دقیقه نیست کارمون . وقتی وارد شدیدن در روبرو گزینه ای بنام Add to Firefox در کادر سبز خواهید دید . روی

این گزینه کلیک کنید برای نصب شدن . وقتی کلیک کردین روی اد تو فایر فاکس یک نوار در بالا سمت

چپ مرورگتون میاد که یه نوشته بنام Allow را مشاهده خواهید کرد شما باید روی این گزینه کلیک

کنید . بعد از کلیک کردن روی ش(Allow)  یک نوار سبز رنگ نمایان میشه که سری پر میشه و بصورت کامل سبز خواهد شد.این یعنی افزونه در مرحله اخره .بعد از اون یه پنجره میاد براتون وسط

صفحه Instaii Now که شمارش میاد قبلش1.2.3 و شما باید صبر کنید که نوشته اینستال (نصب)

بیاد وبزنید روی این گزینه . بعد از زدن این گزینه کار تمامه بالا رو سمت چپ ببنید نوشته restart now

ریستارتو بزنید مرورگتون سریع بسته و باز میشه و افزونه نصب شده .

توجه مهم : بعد از نصب شدن افزونه سمت راست بالای مرورگرتونو ببیند یک فلش کوچیک زرد رنگ

امده است وقتی روی فلش زرد رنگ که یدونه هم هست بزنید شروع میکنه ب چشمک زدن و دوتا

فلش ابی رنگ کنارش دائم میان و میرن و این یعنی فعال است و کلیک راستتون ازاده . خواستین غیر فعال کنید باز بزنید روی فلشه . موفق و تندرست باشید . فقط خواهش میکنم نظرتونو بگید در مورد

این اموزش یا حق

نظرات  (۳)

داداش دمت گرم خیلی باحال بود
کلی دنبالش میگشتم که راهی پیدا کنم
خدا خیرت بده
پاسخ:
سلام سعید جان داداش گلم . خواهش میکنم خداروشکر که مفید بود

و بدردت خورد و مشکلی رو تونستم برات رفع کنم . این روشو کم هستن

بلدن و اونایی هم که بلدن خدایش نمیگن ب کسی برا همین گذاشتمش

تا همه عزیزان بدون پول و منت بتونن این کارو انجام بدن.یا حق

  • زینبـ جونـ
  • خیلیـ ممنونـ 
    لطفـ کردینـ درحقمـ
    امیدوارمـ شمــآهمـ موفقیـ باشــید
    ممنونـ
    بــــــآی
    پاسخ:
    سلام وظیفم بود اجی گلم زینب جان 
    ممنونم دوست عزیز عالی بود و خیلی خوب توضیح داده بودین من به راحتی نصبش کردم
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام مرسی مهربون لطف دارید .من باید تشکر کنم چون روحیه بهم دادی و همین نظرت باعث دلگرمیم شد.

    تندرست موفق و شاد باشی مهربون .