ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ | طراحی قالب وبلاگ|آموزش وبلاگ نویسی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

{ تــــست آنلایــن کــــد } پست ثابت

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

 

http://s5.picofile.com/file/8141166568/416207455.png

با سلام

دوستان گلم برای دیدن کدها بصورت آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید و بعد از رفتن ب قسمت آموزش تست آنلاین کد که در

سمت چپ سایت هم گذاشته شده با دقت آموزش رو که خیلی خیلی ساده هست رابخوانید و قبل از استفاده کدها

آنها رو ببیند تا اگر ب دلتون نشست ببرید و استفاده کنید.یا حق

       { پست ثابت }                                                                                { پست ثابت }

http://s6.picofile.com/file/8181866126/603468469.gif

http://s5.picofile.com/file/8141166484/%D8%A8%D9%86%D8%B1_%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B2_%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86.gif

نظرات  (۱۶)

  • ابزار وبلاگ حرفه ای
  • دوست عزیز ممنون
  • آموزش طراحی سایت
  • http://academyit.net/

    عالی بود
    به ما هم سر بزن
    سلام عزیزم ابنجا چ خبر شده
    پاسخ:
    سلام دوست گرامی نمیدونم منظورتون چیه ولی خبری نشده مهربون 
    سلام داداش ی قاب قلب شیک با پس زمینه مشکی می خام سریع میشه جورش کنی ؟ ازت ممنونم کم پیدا شدی باز
    پاسخ:
    سلام عسل اجی خوبی شرمنده نبودم بخدا چشم حتما خبرت میکنم اجی گلم 
  • جاذبه سیب
  • سلام آقا احمد خوبین؟
    منو که یادتونه؟!  خودتون برام قالب وب زدین :) همون که آدرس دانشگاه رو بهش دادین
    تو فکرت بودم گفتم عرض ارادتی کنم :)
    حالتون خوبه ان شاالله
    پاسخ:
    اجی عزیزم من هیچ وقت شما رو فراموش نمیکنم و همیشه ذکر خیرت هست خدا شاهده ممنونم از اینکه سر زدی انشالله همیشه تندرست و موفق باشی
    سلام ی سوال چ جوری میتونم کلیپ بزارم تو وبلاگم؟
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان اجی مرسی که سر زدی . اجی تو وبلاگت
    نظر گذاشتم و گفتم نحوه کار را اجی گلم موفق باشی
  • علی عیالبار
  • سلام دوست عزیز

    وب خیلی خوبی دارید

    اگه تمایل به تبادل لینک دارید بهم بگید با چه نامی لینکتون کنم

    پاسخ:
    سلام علی جان مرسی که لایق دونستی و سر زدی داداش
    گلم . من با تبادل لینک با همه شما عزیزان موافقم و هیچ وقت دست دوستی را رد نخواهم کرد تا بتونم ب دوستان گلم اضاف خواهم کرد ب یاری خداوند

    سلام .بلاگت خیلییییییییییی عالیه موفق باشی


    پاسخ:
    سلام مرسی فاطمه جان ممنون سر زدی اجی گلم.
    نظر لطفته مهربون
  • محمد شورگشتی
  • برا تشکر لینکت کردم!
    همین ازم برمیاد!
    موفق ومستدام باشین.
    پاسخ:
    ممنونم داداش شما لطف داری .ما هم شما را لینک کردی 
    داداشی سلام من هر کی رو لینک میکنم نمیاد انگار تو قالب جانداره چه کنم؟

    پاسخ:
    عسل جان سلام نه اجی گلم از قالب نیست من تست کردم.
    با دقت دوباره امتحان کن و نتیجه رو بهم بده
    سلام ممنون از حضورت خیلی خوشحال شدم وبتو هم عالیه بازم سربزن ممنون بای
    پاسخ:
    سلام مهربون ممنون که سر زدی تشکر میکنم.مرسی لطف داری
    چشم حتما میام خدمتت
    به وبلاگ ما سری بزنید ما همیشه به روزیم

                                  ورود به وبلاگ
    پاسخ:
    سلام دوست گلم ممنونم که سر زدی و لایق دونستی.چشم
    حتما خدمت شما خواهم آمد مهربون
  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
    پاسخ:
    سلام خوش امدی دوست عزیز . مرسی لطف دارین انشالله
    خواهم اومد
    مرسی از حضورتون :)
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم ممنونم که سر زدی و لایق دونستی امیدوارم
    دست خالی نری بیرون عزیز
    سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس بیایی و ثبتش کنی تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان است و پر بازدید ممنون
    پاسخ:
    سلام مرسی مینا اجی گلم از اینکه لایق دونستی و سر زدی.چشم
    حتما مزاحم میشم . یا علی

    سلام

    وبلاگ زیبایی داری ولی حیف که روی بلاگفاستو سرعتش پایینه،من رفتم روی بولدفا ساختم خیلی توپه.

    اگه تونستی یه سر بزن،امکاناتش در حد یک وبسایته کامله،یه سر بزن بدت نمیاد.تازه تو این دو هفته که وبلاگمو ساختم اومدم صفحه ی اول گوگل

    www.boldfa.com

    اگه خوشت اومد یه صلواتی واسه ظهور آقا بفرست.

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز و خوبم وقت بخیر خوش آمدین . تشکر میکنم بخاطر اینکه لایق دونستی و سر زدی و ممنون بابت نظر دادنت . اجی گلم حرف شما برای من با ارزش و محترم و بخاطر اینکه حرفتون رو رد نکرده باشم من هم سر میزنم هم یه بلاگ میسازم . ولی اجی گلم مخالف این حرفتونم که سرعت ناب ترین کمه. اینجارو با بهترین کدها بهینه سازی کردم و سرعت بارگذاری فوق العاده ای داره . بعد اینکه سحر جان من با بلاگفا نیستم مهربون با بیان هستم و خیلی هم راضیم و اگر حرف از سرعت ایندکس مطالب و جایگاه گوگله .نیازی نیست من چیزی بگم شما برو ببین جایگاه من بعد از یکماه کجای گوگل . موفق تندرست و شاد باشی عزیز