ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ | طراحی قالب وبلاگ|آموزش وبلاگ نویسی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

فایکو نهای آماده و عاشقانه

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ق.ظ

سلام مجدد خدمت دوستان . خوب عزیزان در پست قبلی اموزش دقیق و کامل ساخت فاو ایکون

(Favicon ) رو براتون گذاشتم که در روش قبلی هر ایکونی که خودتون دوست داشتین رو میتونستین بسازین.

دوستان ب ادامه مطلب رجوع کنید  //bayanbox.ir/id/6647197886332667412?view

خب من فکر میکنم باز شاید عزیزانی هستن که با وجود اون اموزش ابتدایی و کامل نتونسته باشن

فاو ایکونی درست کنن . من ب این عزیزان میگم غمتون نباشه ناراحتی رو نمیزارم بیاد سراغتون

در این پست ادرس چندین سایت رو میزارم که فاویکون اماد و از قبل ساخته شده دارن میتونید

برید کپی بگیرید وبزارید تو کد قالب همونطوری که گفته بودم کجای قالب قرار بگیره . اینقد زیاد

هستن که با هر سلیقه ای که داشته باشید بلاخره میتونید پیدا کنید فاو ایکون مورد علاقه خودتونو

را پیدا کنید . ولی خدایش انصافا نظر یادتون نره بزارید حداقل این 3 روزی که همش دنبال این

ادرسها بودم که برای راحتی شما بزارم خستگیش بره . موفق و تندرست باشید بریم ب ادرسها.

1:econsultant

در این سایت 15000 (پانزده هزار) favicon آماده در 16 صفحه وجود داره که صدرصد خوشتون میاد.

2:favicon.co.uk

در این سایت هم گلچینی از فاو ایکون در 5 صفحه جمع اوری شده .

3:Mpp Favicon Gallery

این هم یه مجموعه توپ 6 صفحه ای .

4:The Favicon Gallery

این هم 2 صفحه گلچین شده دیگه خدمت شما سروران .

5:دوستان برای تکمیل و پایان این پست دوتا سایت دیگه که ایرانی هم هستن را بهتون معرفی

میکنم . 1:کلیک کنید .................................. 2: کلیک کنید