ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ

ناب ترین |ابزار وبمستری

ناب ترین | ابزار وبمستر|وبلاگ نابترین | مرجع کد وبلاگ|کدهای قالب وبلاگ | طراحی قالب وبلاگ|آموزش وبلاگ نویسی

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اموزش ساخت ای دی یاهو

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ق.ظ

سلام ب دوستان عزیز و خوبم در این پست تصمیم گرفتم اموزش ساخت ای دی یاهو رو بزارم که الان

دارن برای ساخت یک ای دی 10هزار تومان پول میگیرن من سراغ دارم ولی نمیخوام ادرس بزارم برید

ببینید. وقتی دیدم برای یه ای دی 10 هزار تومن پول میبرن و مردم از رو اجبار و اینکه کارشون فقط

 راه بیوفته پول میدن تصمیم گرفتم این اموزش رو بزارم وبدون یک تک تومنی شمارو صاحب ای دی

یاهو میکنم. برید به ادامه مطلب .

خوب دوستان از اونجایی که من همیشه روش ساده اموزش را دوست دارم باز هم جوری میگم تا

هر کی بخونه همون بار اول بگه رحمت بر امواتش گیجمون نکرد .دوستان این اموزشو میزارم فقط

یه خواهش دارم بعد از استفاده یه فاتحه برای مادرم بخونید نه شارژ میخوام نه پول تندرست باشید.

خوب دوستان در اولین قدم نیاز داریم که یک افزونه را دانلود و نصب کنیم . من بهترین روشو براتون

گذاشتم که مستقیم میرید و افزودن به فایر فاکسو میزنید و افزونه درجا نصب میشه .دوستان فکر

نکنم عزیزی باشه که افزونه نصب کردن را بلد نباشه اگر همچین موردی پیش امد در نظرات همین

 پست برام بزارید تا تصویری بزارم اموزشش را ولی با این روشی که دارم میگم خیلی اسونه.خوب

عزیزان یا علی بریم سراغ اموزش در پایین.

اولین قدم: کلیک کنید برای رفتن به صفحه افزودن فزونه Greasemonkey

وقتی وارد شدین به فارسی هم براتون گذاشتم که راحت باشه نوشته افزودن به فایرفاکس در کادر

سبز رنگ بزنید روی این گزینه تا عملیات نصب صورت بگیره.

بعد از زدن گزینه سمت چپ بالای مرورگتون میاد که یه نوشته بنام Allow را مشاهده خواهید کرد شما باید روی این گزینه کلیک

کنید . بعد از کلیک کردن روی ش(Allow)  یک نوار سبز رنگ نمایان میشه که سریع پر میشه و بصورت کامل سبز خواهد شد.این یعنی افزونه در مرحله اخره .بعد از اون یه پنجره میاد براتون وسط

صفحه  Install Now که اینستال (نصب) بیاد وبزنید روی این گزینه . بعد از زدن این گزینه کار تمامه بالا رو سمت چپ ببنید نوشته restart now

ریستارتو بزنید مرورگتون سریع بسته و باز میشه و افزونه نصب شده .

الان باید بالای مرورگرتون سمت راست یه شکلک میمون مانند بیاد (ببخشید اینو میگم برای اینه که متوجه بشید)

----

قدم دوم : خوب دوستان بعد از نصب افزونه که بالا گفتم روی این لینک دانلود Yahoo
sign up for iranian نسخه   این افزونه را که مخصوص افزودن کد ۹۸ به لیست یاهو هست

وقتی کلیک میکنید یه پنجره کوچیک میاد اولین گزینه سمت چپش نوشته اینستال Install  اینو میزنید افزونه نصب میشه

خنده الان برید سایت یاهو میبینید پرچم کشور عزیزمون ایران تو لیست کشورهاس راحت و اسوده ای دی رو بسازید.

توجه مهم : بچه ها خیلی اسونه و سریع من مو ب مو توضیح که دادم اینطوری طولانی شده نوشته

ها درصد موفقیت این اموزش رو من 98 درصد تخمین زدم و مطمئنم هر کی میخونه با ای دی جدید

برمیگرده.اگر دوستی مشکل داشت تو همین پست بگه تا راهنمایش کنم. و خواهش میکنم نظر

خودتونو بگید حداقل چیزیه که دلخوشم میکنه. فداتون یا علی مدد


نظرات  (۳)

سلام
من کارهای شمارو موب مو انجام دادم و افزونه رو نصب کردم
کدکشور ایران هم اومد
اما ایدی درست نمیشه
ایا این راه هم بسته شده؟؟؟
پاسخ:
سلام فاطمه جان اجی گلم نه این روش جواب میده هنوز
نمیدونم دقیقا کجا مشکل دارید شما عزیزم ای کاش یه ادرس دقیقتری از خودت میزاشتی تا راهنمایت کنم
سلام
تست کردم نشد.
پاسخ:
سلام رضا جان داداشم صدرصد شما یه مرحله رو درست انجام ندادی این روش رو خودم تست کردم الان
3تا اید با همین روش که ساختمو دارم و 15 نفر از کد نویسان و بچه های انجمن وبلاگ نویسان هم موفق ب ساخت اسان ای دی از این روش شدن . پیشنهاد میکنم
یخورده بیشتر دقت بکنی میشه صدرد میگی نه من برات
یکی میسازم در جا مشخصاتو میدمت بعد برو رمزو
عوض کن . یا علی مدد
اینم نوشته : جزوه ها و ... مـــــیس NaZi
پاسخ:
اوکی اجی گلم